ASPACT

Bij Aspact hebben ze haar eigen ready-to-wear en footwear collectie. Je vindt hier on-trend streetwear elementen, schoenen, accessoires en overige ontwerpen samen met high-end details en stoffen voor alle mannen. Een brand die zich differentiëren van andere fashion brands en krachtig positioneert in alle winkels op de meest exclusieve plekken van Nederland.
Hoe creëert Aspact meer merkbekendheid? Het merk aspact is groot. Heeft 12 winkels aan de meest exclusieve straten van Nederland. Nu is het tijd voor de volgende stap. En stap waar Aspact internationaal gaat. Power Marketing beheert kanalen om het merk zich juist te positioneren en online te schalen. Op deze manier zal Aspact groter, sterker en bekender worden dan ooit.
Hoe doen wij dit? Via de grootste social media kanalen en zoekmachine kanalen is de plek. De plek waar Aspact meer publiek kan bereiken, meer van haar merk kan laten zien en promoten. Door diverse campagnes in te zetten in BeNeLux groeien we in merkbekendheid hard, bereiden ze uit in collecties en zijn de verkopen beter dan ooit ervoor.
Meer online omzet: Een groei van 375% realiseren in 3 maanden? Dit is realiteit. Waarom? Met uitgebreide Google Shopping campagnes heb je de mogelijkheid om honderdduizenden relevante klanten aan te trekken. Het prachtige aan Google is, de potentiële klant is al opzoek naar je merk of dienst, waarom zou je dan niet bovenaan in Google willen staan? Via deze strategieën heeft Power Marketing gezorgd dat er nog meer mensen kunnen genieten van de kleding, en dit zal in 2023 voortgezet worden op grotere schaal.
Schalen binnen Europa! We merkten op dat er veel interesse is vanuit andere landen. Hier hebben we snel geschakeld en een nieuwe strategie voor 2023 opgesteld. Samen met Aspact hebben we de uitbereiding afgerond en verkoopt en presenteert Aspact door heel europa. Nu kunnen nog meer mensen genieten van dit unieke merk. Dit zal worden doorgezet en met als doel om deze prachtige winkels door europa te verstigen!